Twoi klienci codziennie poszukują produktów Twojego sklepu internetowego w Google. Czy mogą Cię tam znaleźć czy też trafiają do konkurencji?
Nasza firma zrobi wszystko, aby skierować zainteresowanych Twoimi produktami klientów prosto do Ciebie. Specjalizujemy się w pozycjonowaniu sklepów internetowych, dlatego też oferujemy usługę najwyższej jakości, która z pewnością się zwróci.
Pozycjonowanie sklepów internetowych opiera się przede wszystkim o tzw. "długi ogon", czyli pozycjonowanie szerokie. Opiera się ono na pozyskiwaniu ruchu z wyszukiwarek na dłuższe, rozbudowane frazy, które dotyczą oferowanych produktów. Dzięki temu użytkownik wyszukujący konkretnego modelu urządzenia trafia bezpośrednio na jego stronę sprzedażową.
Pracujemy na zasadzie słów kluczowych o niskiej częstotliwości. Przykładem jest promocja strony w ramach klastra Bruno casino erfahrungen. Jaka jest zaleta takiej promocji? Fakt, że możesz dotrzeć na szczyt w przypadku zapytań o niskiej częstotliwości wcześniej niż w przypadku zapytań wysoce konkurencyjnych i uzyskać ruch bez długoterminowej inwestycji.
Jeżeli jesteś właścicielem sklepu internetowego, zamierzasz wejść na rynek e-commerce czy jesteś na etapie planowania - napisz do nas na , pomożemy Ci w osiągnięciu sukcesu na tym polu.
Skontaktuj się z nami, chętnie prześlemy swoje portfolio i pochwalimy się realizowanymi do tej pory zleceniami. Nie tylko na SEO, ale również social media marketing, tworzenie stron i sklepów internetowych, a także tworzenie kreatywnych grafik/banerów reklamowych.
Jesteśmy grupą specjalistów w swojej dziedzinie. E-marketing dla nas to pestka. Wiemy jak osiągnąć sukces i wysokie pozycje w wyszukiwarkach internetowych czy jak aktywizować społeczność na Facebooku i innych mediach społecznościowych
Wiemy jak ważne są terminy dla każdej firmy i ich dotrzymujemy. Nie rzucamy słów na wiatr, ani nie dajemy pustych obietnic. Zawsze dajemy z siebie 100%.
Nasz doświadczony zespół specjalistów podejmie każde wyzwanie.
Odbieramy telefony i odpisujemy na maile, nawet w sytuacjach kryzysowych. Nie boimy się kontaktu z naszym klientem, ani na początku współpracy, ani w jej trakcie. Odpowiadamy na każde, nawet najtrudniejsze pytania i nie mijamy się z prawdą. Zawsze jesteśmy szczerzy.
33 milardy złotych - na tyle szacunkowo wycenia się wartość rynku e-commerce w Polsce. Ta liczba z roku na rok rośnie.
Według badań IBM w okolicach 2020 roku wartość rynku e-commerce może wynieść aż 90 miliardów złotych.
Mobilny rynek e-commerce również rośnie - globalnie około 30% transakcji jest zawieranych przez urządzenia mobilne.
Najnowsze trendy na rynku e-commerce to: mobile, optymalizacja UX, integrowanie kanałów sprzedażowych.